Minden kezdet nehéz 2.

2016. augusztus 07. 12:59 - B.Edina

Kénytelen vagyok újra ezt a címet adni a bejegyzésnek, mert sajnos (vagy nem sajnos) az élet bonyolultabb annál, mint amilyet szeretnénk, hogy legyen.
Van, hogy akadályba ütközünk folyton folyvást, (bár az igazat megvallva ezeket már nem is akadálynak, hanem kihívásnak, és a célhoz vezető lépcsőknek tekintem), s újra kell kezdenünk mindent.
Van úgy, hogy nagy lendülettel, s már kisebb sikereket elérve elindulunk egy úton, de valamiért az élet eltérít minket. Nos, én is így jártam, de szeretném kijelenteni, hogy nem adtam fel. Néha sok áldozatot kell hoznunk, néha le kell térnünk a kijelölt útról ahhoz, hogy újra magabiztosan, határozottan és boldogan tudjuk folytatni a célunkhoz vezető utat.

Nem mennék bele a részletekbe, hogy nekem miért is kellett letérnem az útról, de azt ígérem, hogy hamarosan visszatérek, még ha minden elölről is kell kezdenem.

A "minden kezdet nehéz"-ről eszembe is jutott egy remek példa, nagyon büszke vagyok az illetőre, s ezúton szeretném bemutatni őt:

Eszti egyik napról a másikra döntött úgy, hogy ő igen is életmódot vált, tesz valamit azért, hogy egészségesebb legyen, és jobban érezze magát a bőrében.
Nem félt segítséget kérni, s olyan eltökélt és kitartó maradt végig, hogy közel 2 hónap alatt látványos fejlődésen ment keresztül. Nem csak fizikailag, de szellemileg is jobban érzi magát most már.

Szerintem egy ilyen átalakulás, és eltökéltség nagyon jó példa mindenkinek. Csak így tovább! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://loveyourlife.blog.hu/api/trackback/id/tr149169204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása